کد مطلب:313537 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:168

آقا قمر بنی هاشم را به کمک طلبیدم
آقای حاج حمزه ی برازنده، از مؤسسان بیت العباس گچساران، برخی از كرامات باهره ی پرچمدار كربلا علیه السلام در آن بیت شریف را ثبت كرده اند كه به وسیله ی حجةالاسلام حاج شیخ عبدالأمیر صادقی به دفتر مكتب الحسین علیه السلام رسیده است. ایشان نوشته اند:

بیان كرامات را از روز پایه گذاری ستون های فلزی ساختمان بیت العباس علیه السلام آغاز می كنم:

1. اولین كرامت روز پایه گذاری ستون های فلزی و بتون ریزی بروز یافت، به این صورت كه چون استفاده از دستگاه مكانیزه ی بالابرنده ی ستون ها، به علت كمی عرض كوچه و مواجه شدن با خطر برق شبكه در این مكان، امكان پذیر نبود، لذا نصب ستون ها به وسیله ی طناب و نیروی انسانی انجام می گرفت كه پس از بالا بردن و تماس با ورقه های فلزی كف، جوشكاری و پس از اطمینان كامل طناب ها باز و به ستون دیگری انتقال داده می شد. یكی از ستون های فلزی در حین استقرار با كمی سست و محكم شدن طناب ها از جا كنده شد و بر روی نگهبان مصالح ساختمانی بیت العباس، به نام حمدالله كاویانی كه فعلا در قید حیات نیست، فرود آمد. ستون مزبور 6 متر طول داشت و همگی ما كشته شدن او را حتمی می دانستیم و لذا با حالتی مشوش و نگران، از صمیم قلب، صاحب خانه (آقا قمر بنی هاشم علیه السلام) را به كمك طلبیدیم.

پس از فرود آمدن ستون و پرت شدن آقای كاویانی به سوی دیگر، مشاهده كردیم كه الحمدلله به جز كمی خراش در لاله ی گوش او هیچ گونه آسیبی به او وارد نشده است! ما این حیات مجدد او را، مدیون عنایت و كرامت حضرت عباس علیه السلام می دانیم كه دعای این حقیران مورد اجابت واقع شد و به شكرانه ی رفع خطر فورا گوسفندی در محل ذبح، و بین فقرا توزیع نمودیم.